POLITYKA PRYWATNOŚCI STOSOWANA PRZEZ NAKA NAKA SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KARWIANACH W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH Administratorem danych osobowych jest NAKA NAKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Karwianach przy ul. Akacjowej 19, 52-200 Karwiany, NIP 8961584880, REGON 382688322, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000774059, kapitał zakładowy 5.000 zł wpłacony w całości.
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM Kontakt z Administratorem jest możliwy w jego siedzibie mieszczącej się w Karwianach (kod: 52-200) przy ul. Akacjowej 19 oraz za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@nakanaka.pl
PODSTAWY I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Podane dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), lit. b), lit. c) oraz lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”). Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu na następujące podstawy prawne i cele: a) przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody Klientów udzielonej dobrowolnie i świadomie w odniesieniu do konkretnego celu przetwarzania danych wyraźnie i konkretnie wskazanego w treści tej zgody; b) przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy (świadczenia usług) lub podjęcia działań poprzedzających zawarcie umowy, w tym w szczególności w celu: ▪ obsługi i realizacji zamówienia; ▪ przeprowadzenia procesu płatności; ▪ świadczenia usługi dostawy zamówienia; ▪ rozliczania zamówień oraz usług dostawy; ▪ obsługi zgłoszeń reklamacyjnych; ▪ nawiązania kontaktu w związku z realizacją umowy (świadczeniem usługi); c) przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych, np. obowiązków podatkowych, księgowych, związanych z rękojmią i gwarancją; d) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych lub przez stronę trzecią takich jak: ▪ archiwizacja danych i dokumentowanie dopełnienia obowiązków związanych z ochroną danych osobowych; ▪ zapewnienie bezpieczeństwa świadczonych usług oraz wysokiego poziomu obsługi klienta; ▪ windykacja należności i dochodzenie roszczeń; ▪ przygotowywanie wewnętrznych statystyk i analiz na potrzeby marketingu i rozwoju; ▪ przygotowywanie ofert promocyjnych dla stałych klientów; Twoje dane osobowe przetwarzane są w celach związanych z zamówieniami dokonywanymi telefonicznie lub za pomocą serwisu www.nakanaka.upmenusite.com oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, a także na podstawie zgody Klienta – w celach określonych treścią udzielonej zgody (np. uczestnictwa w programach lojalnościowych, celach handlowych i marketingowych);
ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia zamówienia on-line lub zamówienia telefonicznego oraz jego realizacji, w tym w szczególności wykonania usługi dostawy. Brak podania danych osobowych uniemożliwia złożenie oraz realizację zamówienia. Powyższe nie dotyczy przetwarzania danych dla celów handlowych i marketingowych oraz uczestnictwa w programach lojalnościowych, które dokonywane jest w oparciu o wyraźną i dobrowolną zgodę podmiotu danych. A. Dane przetwarzane w ramach zamówień on-line oraz zamówień telefonicznych. Administrator umożliwia swoim Klientom składanie zamówień on-line przy wykorzystaniu platformy „System zamówień on-line upmenu”, należącej do zaufanego partnera Adminstratora, udostępnianej pod adresem https://nakanaka.upmenusite.com . W ramach wskazanego powyżej „Systemu zamówień on-line upmenu” Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych swoich Klientów właścicielowi platformy, tj. Tastysoft Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 85/87 lok. 8 p. XI, 90-057 Łódź, KRS: 0000411725. Szczegółowe zasady powierzania przetwarzania danych osobowych pomiędzy Administratorem, a ww. podmiotem reguluje stosowna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Podczas procesu składania zamówienia konieczne jest podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, ulica, nr domu, lokalu, kod pocztowy, miejscowość oraz nr telefonu, a przy zamówieniach on-line także adres e-mail. Wskazane powyżej dane osobowe są niezbędne i wystarczające do zawarcia i wykonania umowy. Podanie dodatkowych danych w ramach uwag do zamówienia jest dobrowolne i równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie przez Administratora, przy czym Administrator ma prawo do ich usunięcia jeżeli uzna, że dane te nie są niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy. Do złożenia zamówienia nie jest konieczne utworzenie konta w serwisie www.nakanaka.upmenusite.com, jednakże użytkownik (Klient) wybierając pole „Chcę utworzyć konto”, uzyskuje możliwość szybszego i wygodniejszego składania zamówień w przyszłości. B. Dane przetwarzane w ramach Programu Lojalnościowego „Karta Stałego Klienta”. Administrator organizuje dla swoich Klientów Program Lojalnościowy „Karta Stałego Klienta”. Uczestnictwo w programie opiera się na zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Udzielenie zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne do uczestnictwa w programie oraz korzystania z promocji i rabatów przysługujących z tytułu posiadania Karty Stałego Klienta. Szczegółowe zasady i warunki uczestnictwa w programie określa Regulamin Programu Lojalnościowego „Karta Stałego Klienta” dostępny na stronie internetowej Administratora.
SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych” lub „RODO”) oraz przepisami krajowymi, w tym Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych.
POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W przypadku zamówień składanych on-line oraz zamówień z opcją dostawy, Administrator w celu zawarcia i wykonania umowy (świadczenia usługi) może powierzyć przetwarzanie Twoich danych osobowych swoim zaufanym partnerom biznesowym. Przekazanie danych odbędzie się w niezbędnym zakresie, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem danych, a jego zaufanym partnerem biznesowym (np. dostawcą). W celu zawarcia i wykonania umowy (świadczenia usługi) Twoje dane mogą zostać przekazane w szczególności: a) wybranym przez Ciebie podmiotom obsługującym transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej lub dokonania płatności on-line. Przekazanie danych odbędzie się na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej pomiędzy Administratorem danych a wybranym podmiotem obsługującym transakcje płatnicze. Podanie tych danych jest dobrowolne, lecz obowiązkowe jeżeli Klient chce dokonać elektronicznej płatności za zamówienie. b) pracownikom oraz współpracownikom Administratora odpowiedzialnym za przyjęcie zamówienia oraz jego dostawę na adres podany podczas jego składania. Twoje dane mogą zostać przekazane: ● wyłącznie pracownikom Administratora zobowiązanym do zaufania poufności oraz przeszkolonym w zakresie ochrony danych osobowych; ● wyłącznie zaufanym partnerom Administratora, świadczącym na jego rzecz usługi systemu zamówień on-line oraz usługi dostawy, w oparciu o zawartą umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
KONTAKT Z KLIENTEM W RAMACH ŚWIADCZENIA USŁUG W ramach wykonania umowy (świadczenia usług), w przypadku zaistnienia nieścisłości w zamówieniu, bądź też utrudnień lub opóźnień w realizacji zamówienia Administrator może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub e-mailowo – celem podjęcia wiążących ustaleń w zakresie modyfikacji lub dalszego wykonania usługi.
UPRAWNIENIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH Klient składając zamówienie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Przetwarzane przez Administratora dane są zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich. Przetwarzanie danych odbywa się jedynie z udziałem osób mających w tym zakresie niezbędne upoważnienie do przetwarzania danych. Powierzanie danych podmiotom zewnętrznym odbywa się na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Masz prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Twojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do otrzymania kopii danych oraz przenoszenia tych danych. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie dotyczących Ciebie danych osobowych narusza przepisy prawa. W tym celu prosimy o kontakt pod adresem biuro@nakanaka.pl .
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne lub wymagane przepisami prawa, w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych, w szczególności dane będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, a po wycofaniu zgody jedynie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa (podstawy przetwarzania) i nie dłużej, niż przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
KORZYSTANIE Z „COOKIES” Strona www Administratora wykorzystuje tzw. pliki „cookies” (ciasteczka) – zawierające dane dotyczące osób korzystających z serwisu, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, w celu prawidłowego działania stron internetowych. Ciasteczka umożliwiają właściwe wyświetlenie strony internetowej dostosowanej do indywidulanych potrzeb użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez nasz serwis zbierają różnego rodzaju informacje o użytkownikach, ale co do zasady nie gromadzą ich danych osobowych. Umożliwiają one w szczególności zbadanie preferencji użytkownika oraz dostosowanie oferty do jego potrzeb i zainteresowań. Przetwarzanie informacji o użytkownikach zawartych w plikach cookies odbywa się wyłącznie wówczas, gdy przeglądarka internetowa użytkownika zezwala na zapisywanie plików cookies, (co jest równoznaczne z wyrażeniem przez użytkownika zgody na gromadzenie takich informacji). Zgoda wyrażona na wykorzystywanie plików cookies może być w każdym czasie cofnięta lub zmodyfikowana. Cofnięcie zgody na wykorzystywanie plików cookies nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania z uwagi na istniejący uzasadniony interes Administratora. W przypadku przetwarzania informacji zbieranych przez cookies powiązanych z konkretnym użytkownikiem, zastosowanie będą mieć postanowienia niniejszej Polityki prywatności w zakresie ochrony danych osobowych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nasz serwis plików cookies, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Brak zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza zgodę na ich zapisywanie w pamięci urządzenia oraz dalsze wykorzystywanie. Rezygnacja z plików cookies na danym urządzeniu może ograniczać funkcjonalność serwisu.